Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 8 februari, 2010

Födelsedagen!

Idag på morgonen blev jag bjuden på sång och god frukost på sängen. Sen fick vi bråttom allihop och skynda iväg till dagis, skola och arbete.  Jag och mina killar redovisade vår genre-analys vilket blev riktigt lyckat. Eftermiddagen spenderades med familjen, vi badade badkar och blåste såpbubblor. Jag fick fina presenter sedan var det den obligatoriska tårtan. Jag är ingen tårtmänniska alls, men dottern tycker att man måste ha tårta när man fyller år, så tårta fick det bli. Det handlade nog mest om att hon ville blåsa ut ljuset. Fina tårtljus hade vi inga, så det blev väldigt improviserat som ni ser.

Fina presenter fick jag också, en som kommer underlätta bloggandet vilket glädjer mig och andra som bara är till rent nöje.

Nu kanske jag kan ta tag i twittrandet också, vilket jag så gärna vill men inte riktigt hittar tiden till. Jag fick även 3 fina klänningar från härliga Beyond Retro.

Den sista är mer blå än vad den ser ut på bilden.

Nu sover Lillan och jag ska mysa mig ner i soffan med kärleken min.

Ses snart. Kramar /Nostalchic

Read Full Post »

På min födelsedag läser jag den bästa kurvboostingen sedan mormor var ung. Den påminde mig om att alla drömmer kan bli verklighet. En bättre födelsedagspresent kan man inte få än just den påminnelsen.

För den vackra fransyskan som bloggar under  Big Beauty har drömmen  blivit sann, en dröm som jag måste erkänna att jag delar. Hon har fått göra en egen plussizekollektion för La Redoute vilket är så underbart som det kan bli i mina öron. Katalogen släpps i Mars och jag håller tummarna för att vi svenskar kommer att få ta del av hennes fina kollektion också, jag har redan spanat in en klänning som skulle passa fin-fint på mig.  Är du mer nyfiken så klicka här.

Själv hade jag inte haft något emot att ha ett samarbete med BiB, tänk vad roligt att få göra snygga tjockis-kläder för H&M, eller varför inte Lindex eller KappAhl. Ring Mig H&M, Lindex, KappAhl!

Mer om min födelsedag kommer lite senare.

Xoxo/Födelsedagsbarnet.


Read Full Post »