Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 25 augusti, 2008

Jag tittade på Dorothy Perkins hemsida idag och drömde mig bort till England. Tyvärr kan man inte få kläder hemskickat till Sverige genom deras webshop än så länge. Jag kände mig tvungen att maila dem och frågade hur läget såg ut. Som svar fick jag ”We are looking into expanding our online business to other countrys in the future” vilket egentligen inte betyder så mycket mer än att de i framtiden kan tänka sig att utöka, om det blir Sverige det vet man inte.

Jag hoppas ändå att de kommer erbjuda även Svenskar att enklare kunna handla deras vackra klänningar utan att behöva åka till England i framtiden.  Ingen skulle bli gladare än jag, men när jag ser allt de fina de har på deras hemsida just nu så kan jag inte sticka under stolen med att en weekend till London absolut klättrar högre upp på min ”att-göra-lista” .

dagens outfit:

Read Full Post »