Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 9 augusti, 2008

Jag är inte 20 år längre. När man börjar med champagnefrukost i badkaret på morgonen så tror man ändå någonstans att man är i tjugoårsåldern, jag kan säga att jag hade fel. Jag är inte alls 20, jag är nog närmare 40, som det känns idag i alla fall.

Idag är jag bakis, magen svider och jag frågar mig varför jag stannade kvar på efterfesten tills närmare 4 på morgonen och sjöng och spelade låtsasgitarr med Henrik? Vi var vårt eget lilla band som ”underhöll” de andra för att Sara och maffian som försökte ta hand om musiken hade lyckats flippa bort alla sladdar. Fråga mig inte hur det gick till, jag har ingen som helst aning. Som tur var höll jag mig borta från alla sladdarna hela kvällen och lika bra vad det. Jag och Henrik gjorde ett mycket bättre jobb med underhållningen, sen vad det andra tyckte är en hel annan fråga. Vi ställde inga frågor, vi bara körde på.

Jag sitter här nu och ska klämma i mig åtminstone en macka och gå in i duschen en stund, för att sedan krypa ner bara en liiiten stund till, kanske orkar jag festa idag. Kanske kan jag bli 20 år igen eller så blir jag 50 år  i morgon istället. den som lever får se.

Jag kommer att komma med en summering av festival, band och övriga händelser, men just nu får det ligga på is. På söndag då kommer det kanske. Då kommer dottern hem och mamma måste återigen bli mamma och inte festivaldam. Men gud så kul vi hade det igår, det är helt klart värt halsbränna idag och övriga men.  Jag funderar på om white russian kanske hjälper bra mot dessa besvär? Om några timmar ska jag prova.

All kärlek / Nostalchic

Gårdagens outfit som numera har lite rött vin här och där.

Klänning: Beyond Retro

Kofta: Åhléns

Skor: Din sko

Halsband: Glitter

Örhängen: Secondhand

Read Full Post »