Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 3 juli, 2008

Igår när vi kom fram till Stockholm väldigt sent på kvällen så letade vi oss fram till Åsa och Johans nya lya som var precis så fin som jag trodde att den skulle vara. Där väntade en fin present till mig, Åsa känner mig bra och vet precis vad som får mitt hjärta att ticka lite extra.

Ett par fina örhängen med pinuppor på

Jag och dottern åt frukost i förmiddagssolen och kikade över balkongräcket på den fina utsikten hemma hos Åsa och Johan. Vi bor i deras fina lägenhet medan de är i småland, men de kommer hem på fredag natt så vi får umgås med varandra resterande av helgen ändå.

Nu sover trollungen middag och jag passar på att skriva lite i all hast, ikväll ska jag hem till min bästa killkompis Anders, vi ska spendera lite kvalitetstid med varandra som man sällan hinner med när man bor i olika städer. Kanske delar vi en flaska vin och dansar till Madonnas ”like a virgin”, man vet aldrig hur kvällen slutar i denna mans sällskap. Mysigt ska det bli i alla fall.

Åsa äger många söta små prylar och jag kan inte låta bli att visa er några få, kanske bjuder jag på mer senare.

Nu ska jag pyssla lite och sen ska vi ut i solen och leka.

Puss och kram / Nostalchic

Read Full Post »