Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 28 juli, 2008

Jag och Maja är inte systrar i den bemärkelsen att vi delar föräldrar, men sedan första gången vi sågs i tumultet av berusade människor när krogarna stängde en sen natt och våra blickar möttes så var vi ändå systrar. Som att möta en blick man sökt, en vän man saknat, en lillasyster som man aldrig haft. Ett utav de där magiska mötena ni vet, de där speciella som man sällan har.

Hon är så fin Maja gräddnos, hon tänker så klara tankar och ritar vackra små bilder. Idag var vi på stranden tillsammans och åt mango och njöt av den svala havsbrisen, pratade om livet och alla tankar om framtiden och att vara vilsen för att sedan hitta hem. Det var fint, det är alltid väldigt fint att träffa Maja, lite som en saga varje gång, hon är magiskt.

Idag fick jag en bok av henne som jag ska krypa till sängs och börja läsa nu, jag är nyfiken på vad hon skrev på insidan av boken, men jag valde att spara det tills det var dags att börja läsa.

Godnatt / Nostalchic

Read Full Post »

En utav hösten trender är att accentuera höftens kurvor, de som inte kurvor har kan fixa fejkade sådana och vi som har höfterna kan bara vara inne på vårat vis. Härligt om ni frågar mig.

 

LOUIS VITTON

CHANEL

YVES SAINT LAURENT

 

Read Full Post »