Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 19 juli, 2008

Familjen är återförenad i sin helhet och kärleken har kommit hit efter att vi spenderat över en vecka ifrån varandra.  

Ikväll har vi fixat barnvakt och ska gå ut med några kompisar som är här över helgen från Stockholm, det är sällan man kan göra någonting tillsammans på kvällen helt barnfria så antagligen kommer vi bli för fulla och gå hem innan klockan hinner bli midnatt. Det är inte riktigt min plan förståss.

Idag har jag varit och handlat färska jordgubbar hallon och blåbär på torget som jag ska njuta av i solen på mina föräldrars balkong. I Varberg är det Wheels and wings denna helgen, vilket innebär att det på gator och torg kryllar det av raggare som visar upp sina tjusiga bilar i en lång karavan och även sina vita rumpor framåt eftermiddagen när de druckit för mycket öl.

Från Wheels and Wings hemsida

Hoppas att ni får en lika mysig dag som jag planerar att ha.

All kärlek / Nostalchic

Dagens outfit, perfekt att strosa på torget i:

Prickig klänning från lindex

Kofta: gekås

Leggings: Indiska

Skor: din sko

Read Full Post »