Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 14 juli, 2008

bara lite kärlek…

Idag kom min sambo hem från Berlin, vi kommer inte att träffas förrens på fredag då hans riktiga semester börjar.

Det är nyttigt att vara ifrån varandra ibland, jag har verkligen längtat efter honom och det ska bli så mysigt att få träffas igen på fredag. Egentligen vill jag att han åker hit på momangen, men den som väntar på något gott…

Jag kommer att fortsätta harka mig fram på den här otroligt slöa datorn. Är det Varberg och vindarna det är fel på eller pappas dator? Så fort det regnar ordentligt eller på något sätt är ostadigt så förvinner internet och jag sitter här och spottar och fräser av irritation.

Nu har jag verkligen brådis, ska iväg och leka på en stor lekplats, regnkläderna åker med och lite picknick.

Kram så länge// Nostalchic

Dagens outfit:

Topp: lindex

Kjol: Stadsmissionen 20 kronor

Skor: din sko

Read Full Post »