Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 18 juli, 2008

Igår träffade jag mina gamla homies från förr och drack vin, de är människor jag vuxit upp med, som såg mig bli till den jag är idag. Kanske såg de då inte helheten, inte själva kronan på verket men en del av summan som sedan blev till helheten moi.

Vi upplevde mycket ihop, den första fyllan, klassresan på Klarälven där vi fick bli räddade av brandkåren, våran första festival. Några av oss startade ett band, vi drömde, vi upplevde brustna hjärtan och försvunna oskulder tillsammans. De har bitar av minnen som sedan blev jag. Det var trevligt att spendera en kväll med lite nostalgi, hur det var att leva då kom tillbaka och blev nu.

Det var på den tiden man spelade spelet och kunde de väl, pojkarnas, flickornas, flirtens och lekens regler. Nu kan jag mig själv bättre och spelets regler mindre bra. Det är sådant som regler jag glömt på vägen till att bli den jag är idag. Villket kanske är att föredra.

Idag har jag lite huvudvärk och är väldigt slö måste erkännas, småbakis med barn är ingen hit, jag lovar.

Gårkvällens outfit:

Topp: KappAhl

Kjol: BiB

Leggings: KappAhl

Skärp

Skor H&M

 

Read Full Post »