Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 23 juli, 2008

Nostalgi Rundan

Idag har jag varit på två små söta secondhandaffärer i Varberg, man måste alltid sondera terrängen lite och kanske kan jag återvända när lönen ramlat in på kontot. På den ena affären hade de så otroligt mycket fina saker att jag skulle kunna handla upp vartenda korvöre jag har kvar på banken, men jag fick stilla mig och endast köpa en söt almanacka i plåt och på andra affären köpa några örhängen, det kan man aldrig få för mycket av.

Jag tänkte försöka prova mig på att övertala mister M ( sambon) att följa med mig på lördag till GIFs secondhand, men det kan sluta med att jag får åka iväg själv då han inte alls ser tjusningen i att gräva runt i gammal lump.

Idag ska vi åka ut till min bror och hans fru på landet och leka hela dagen, sova över, dricka en öl och ha det mysigt hela kvällen. I morgon är det grillning i Sara och Henriks stuga och på fredag ska jag ensam gå och grilla och dricka vin hos Åsa och hennes familj. Vi ska spela gitarr och sjunga som vi gjorde förr i tiden, då får mister M utslag och vill absolut inte vara med. Det är en ganska späckad vecka helt enkelt. Då mår jag som bäst, när jag får vara aktiv och ha massa roliga saker att göra. Men visst ska det bli skönt att komma hem och vila upp sig lite innan jag ska till Stockholm igen.

Dagens Outfit:

Blus: Mammas

Kjol: BiB

Leggings: Lindex

Skor: din sko

Read Full Post »